Najlepsze warunki do prowadzenia biznesu
Od ponad 20 lat profesjonalnie zarządzamy obiektami komercyjnymi naszych klientów. Zostań jednym z nich.
Zarządzanie obiektem komercyjnym to skomplikowany proces techniczny, prawny i finansowy. Niemal 100 naszych zarządców, księgowych inżynierów, konserwatorów i członków personelu sprzątającego dba o to, aby właściciele mogli czerpać korzyści ze swoich inwestycji, rozmawiając z nimi językiem biznesu i przejmując pełną odpowiedzialność za zarządzanie ich nieruchomościami – za proces od A do Z i za wyniki.
Zakres usług
Prowadzimy pełen nadzór nad obiektami w imieniu właściciela, dbamy o dobre relacje najemców i stwarzamy optymalne warunki do prowadzenia biznesu. Optymalizujemy koszty funkcjonowania obiektów, zarządzamy finansami, utrzymujemy bezpieczeństwo i porządek.
Dlaczego my?
AMD to nowoczesność, przyjazność i wiarygodność. Korzystamy z najlepszych technologii i nieustannie poszukujemy sposobów optymalizacji i usprawniania sposobu funkcjonowania nieruchomości naszych klientów i innowacyjnych metod rozwiązywania problemów. Jesteśmy zawsze dla Was – słuchamy, rozmawiamy, rozumiemy, budujemy trwałe, otwarte i oparte na zaufaniu partnerskie relacje. Robimy to, co mówimy – dotrzymujemy słowa.
mieszkań i lokali
powierzchni
i obiektów
komercyjnych
zarządzanych nieruchomości
inżynierów, konserwatorów i pracowników
personelu sprzątającego
Kontakt
Jesteśmy dla Państwa zawsze łatwo i szybko dostępni. Można się z nami kontaktować mailowo, telefonicznie lub za pośrednictwem widocznego obok formularza kontaktowego
- biuro@amd.wroc.pl
- 71 75 00 450
-
Liskego Ksawerego 7,
50-345 Wrocław