KOMPLEKSOWA OBSŁUGA NIERUCHOMOŚCI

Firma AMD działa na rynku wrocławskim od 1999 roku. Od początku swojej działalności zajmuje się profesjonalnym zarządzaniem i administrowaniem nieruchomościami Wspólnot Mieszkaniowych oraz obiektami komercyjnymi. Dbamy o bezpieczeństwo, aspekty prawne nieruchomości oraz zapewniamy optymalne zarządzanie finansami i minimalizowanie kosztów utrzymania budynków.

| DOŚWIADCZENIE     

Obecnie zarządzamy kilkudziesięcioma wspólnotami na terenie Wrocławia. Łącznie opiekujemy się 56 budynkami, w skład których wchodzi przeszło 2600 mieszkań i lokali użytkowych o łącznej powierzchni przekraczającej 150 tys.m2.

| RELACJE Z KLIENTEM   

Nasz klient, wspólnota, dla której pracujemy jest dla nas najważniejszy. Staramy się do obsługi wszystkich obiektów proponować rozwiązania, które ułatwiają życie ich mieszkańcom. Dążymy do tego, aby właściciele większość spraw mogli załatwić na terenie nieruchomości, podczas spotkań z zarządcą czy administratorem. W tym celu, w nieruchomościach w których jest to możliwe zakładamy lokalne biura obsługi mieszkańców.

| ZADOWOLENIE NASZYCH KLIENTÓW    

Najważniejsze w naszej pracy jest zaufanie i satysfakcja naszych Klientów. Potwierdzeniem naszego profesjonalizmu i wysokiej jakości usług jest fakt, iż z przeważającą większością klientów współpracujemy od początku istnienia danej nieruchomości.

| WSPÓŁPRACA Z INNYMI PODMIOTAMI   

Prowadzona od lat weryfikacja firm z nami współpracujących stworzyła wachlarz kontrahentów, których współpracę możemy Państwu polecić. Są to sprawdzone firmy ochroniarskie, autoryzowani serwisanci kotłowni, urządzeń mechanicznych, konserwatorzy instalacji niskoprądowych/domofony, gniazdka rtv, systemy CCTV, wyspecjalizowani serwisanci wind, platform itd. Współpracujemy również ze sprawdzonymi podmiotami dostarczającymi na nasze osiedla sygnał internetowy i telewizję kablową.

| KOMUNIKACJA Z KLIENTEM     

Pracujemy na licencjonowanym i specjalistycznym oprogramowaniu, prowadzimy stałą archiwizację danych. Używamy nowoczesnych form komunikacji i jesteśmy łatwo dostępni poprzez:

- główna siedziba firmy zlokalizowana jest w centrum miasta (okolice Pl.Grunwaldzkiego),
- stałe wizytacje nieruchomości przez służby techniczne / administratora,
- kilka linii telefonicznych,
- automaty zgłoszeniowe i faks,
- telefony komórkowe, poczta email i internet

To wszystko sprawia, że łączność z Klientami jest szybka, a każdy z właścicieli znajdzie optymalną dla siebie metodę komunikacji z nami.